Litoměřice mají nové logo a novou grafiku! Jak se vám líbí?
Zdroj: www.litomerice.cz
Zajímavosti

Litoměřice - Název města Litoměřice s věží Kalich vsazenou do písmene „M“, podtrženého vlnkou symbolizující řeku Labe, a to v barvě modré. Tak lze stručně charakterizovat logo, které je součástí kompletní proměny, jíž z hlediska grafiky Litoměřice v následujících dvou až třech letech projdou.

Město Litoměřice totiž má svůj první grafický vizuál, který bude postupnými kroky implementován do celé řady oblastí.

S cílem sjednotit prezentaci Litoměřic směrem k jeho obyvatelům i turistům se v letošním roce uskutečnila soutěž organizovaná profesionální agenturou Czechdesign. Porota složená jak z odborníků věnujících se grafickému designu, agentury, ale i zástupců města určila jako vítěze soutěže litoměřickou rodačku, 26letou Evu Vopelkovou, absolventku ústecké Fakulty umění a designu UJEP. Pro vizuál zvolila písmo Urban Grotesk navržené Tomášem Brousilem a Suitcase Type Foundry.

2609ltmlogo3

Zdroj: www.litomerice.cz

„Město Litoměřice je plné aktivních a vstřícných lidí. Záměrně nenavazuji na původní heraldický znak laděný do rudé barvy, se kterým bych se jako občan města dnes neztotožnila. Nový vizuální styl promlouvá kombinací barev modré a okrové. Inspirací jsou jak původní barvy města (žlutá s modrou), tak hradby s řekou,“ komentuje návrh Eva Vopelková. Nedílnou součástí nové vizuální identity jsou i ilustrace. „Inspirací pro ně byly procházky městem, kdy si člověk všímá víc detailů a tvarů než města jako celku,“ doplňuje.

„Autorka, která mj. stojí i za úspěšným vizuálem oslav 800 let města, dokázala velmi dobře vystihnout a charakterizovat Litoměřice, a to jak z hlediska ztvárnění architektonických dominant města, použitých linií, piktogramů, tak i volbou barevného provedení, kdy použila modrou a zlatou,“ uvedla Eva Břeňová, vedoucí odboru komunikace, marketingu a cestovního ruchu (OKMaCR) městského úřadu.

2609ltmlogo1

Zdroj: www.litomerice.cz

Nové logo, budoucí propagační předměty, ale i návrhy plakátů, tiskovin, značení městských budov, uvítacích cedulí při vjezdu do města i venkovního orientačního systému – to vše již bylo představeno zastupitelům. Návrhy se setkaly s nadšením. S logem v uplynulých dnech vyjely do ulic i nové autobusy městské hromadné dopravy. Vyobrazeno bylo také na skleničkách používaných v rámci Městských slavností. Pracovníci OKMaCR už začali chystat nové propagační předměty pro příští rok. K dostání budou opět v infocentru.
Na přiložených snímcích vidíme ukázky budoucí propagace města v novém grafickém vizuálu.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru