ČEZ znovu vyzývá zbylé zákazníky v režimu DPI k přechodu na standardní smlouvu. Všechny potřebné informace najdou přehledně na webu
Jedno ze Zákaznických center Skupiny ČEZ na severu Čech se například nachází v Chomutově. Foto: Ota Schnepp
Litoměřice

Severní Čechy - Téměř dva měsíce poté, co se 900 000 odběratelů náhle ocitlo bez dodavatele energií, již 85 % zákazníků u ČEZ režim dodavatele poslední instance opustilo. Další desítky tisíc však v něm stále zůstávají. ČEZ tyto klienty aktivně nejrůznějšími způsoby vybízí k přechodu na standardní produkty. Pro zákazníky, kteří se k přechodu na standardní smlouvu chystají právě nyní, připravila Skupina ČEZ přehledný návod přímo na hlavním webu (www.cez.cz). Na stejném místě jsou také informace k současné situaci v energetice, k odpuštění DPH u elektřiny a plynu, či k akci Milostivé léto zaměřené na dlužníky, do níž se zapojil i ČEZ.

Většina zákazníků, kteří se od nespolehlivých dodavatelů dostali k ČEZ Prodej v rámci dodávky poslední instance, již přešla na výhodnější standardní smlouvy. Přesto se u ní v režimu DPI stále ještě nacházejí desítky tisíc odběratelů. „Zůstávat v DPI je nevýhodné a my se snažíme zákazníkům přechod na standardní produkty co nejvíce ulehčit. Nejjednodušší je podepsat smlouvu na webu. Trvá to jen několik minut, je to velmi jednoduché a podle našich statistik s tím nemají žádný problém ani starší ročníky. Další možností je návštěva jakéhokoliv zákaznického centra ČEZ nebo poboček našich partnerů. Zákazníci mohou také zavolat na naší telefonní linku 800 111 700, která je určena speciálně pro klienti v DPI,“ říká Tomáš Kadlec, generální ředitel ČEZ Prodej.

Odběratele, kteří stále zůstávají v režimu DPI, kontaktuje podle jeho dalších slov ČEZ Prodej aktivně nejen poštou, ale také prostřednictvím SMS zpráv, e-mailů, sociálních sítí a webových stránek. Zájemci o standardní smlouvu s ČEZ mohou také využít síť více než 80 zákaznických center a poboček smluvních partnerů jakým je například Česká pošta, již zmiňovanou dedikovanou bezplatnou DPI linku 800 111 700, nebo uzavřít smlouvu kompletně on-line z pohodlí domova na www.cez.cz/cs/dpi.

Na severu Čech, míněno v Ústeckém a Libereckém kraji, lze přitom využít služeb Zákaznických center Skupiny ČEZ v Děčíně, Ústí nad Labem, Teplicích, Chomutově, Liberci a České Lípě. V případě smluvního partnera se jedná o Českou poštu v Jablonci nad Nisou. Další kontaktní místa (smluvní partner) se nacházejí například v Kadani, Litoměřicích, Lounech, Mostě, Roudnici nad Labem, Žatci, Rumburku, Frýdlantu, Semilech a Turnově. Přesnou adresu lze zjistit na https://www.cez.cz/cs/kontakty/kontaktni-mista-cez.

„ČEZ Prodej myslí i na ty, co se kvůli turbulencím na energetickém trhu ocitli v tíživé finanční situaci. Doporučuje zejména včas komunikovat a domluvit se na řešení. Nabízíme třeba individuální splátkové kalendáře či rozložení nedoplatku do příštích záloh. Rovněž podporuje občanské poradny, které zdarma klientům pomáhají s organizací rodinného rozpočtu a poskytují finanční poradenství,“ uzavírá Tomáš Kadlec.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru