Lovosice - Městský úřad nabízí možnost objednání se k vyřízení Vašich záležitostí v konkrétním čase a to již od 15. června 2020. V průběhu omezení vzniklých vlivem pandemie a následně vyhlášením nouzového stavu, se osvědčil objednávkový systém, který město dlouhodobě plánovalo implementovat.
Přes internetové stránky města si tak od 15. června 2020 vytvoříte rezervaci k rychlému vyřízení vašich záležitostí na přepážkách a od 1. července 2020 na ostatních odborech v konkrétním čase a bez čekání.
Rezervaci vytvoříte přes internetové stránky města. Jeden termín je určen k vyřízení pouze jedné záležitosti pro jednu osobu, takže pokud potřebujete vyřídit více záležitostí, musíte se objednat vícekrát. Termín si můžete rezervovat až na měsíc dopředu. Občané, kteří se neobjednají, musí počítat s tím, že přednostně budou odbaveni ti, kteří rezervaci mají a že v tu dobu, kdy úředník nikoho objednaného nemá, tak nemusí být přítomen na svém pracovišti. Výhody rezervace jsou, že neztrácíte svůj čas čekáním, víte kdy přijít a občan, který má rezervaci má vždy přednost.
Jak postupovat při vytvoření rezervace: nejprve zvolíte příslušný odbor, do kterého spadá vaše záležitost, dále pak zvolíte konkrétní datum a čas kdy se chcete na úřad dostavit. Následně zadáte potvrzovací kontaktní údaje (jméno, příjmení, e-mail a telefon). Poté Vám přijde e-mail s potvrzením vaší rezervace, ve kterém získáte čtyřmístný PIN, který použijete pro vyzvednutí pořadového lístku, a to nejdříve 10 minut před objednaným časem a nejpozději 10 minut po něm, na dotykovém terminálu v budově MěÚ (volba Objednaní klienti). Po vyzvednutí lístku budete vyvoláni na přepážku. Rezervace na http://rezervace.meulovo.cz/.