Litoměřice - Vedení litoměřické nemocnice žádá pacienty, kteří přicházejí do ambulancí, o dodržování několika pravidel.
- K vyšetření/ošetření v ambulanci jsou přijímáni pouze pacienti předem objednaní na určitý čas – tento čas je nutné dodržet.
- Objednání je možné pouze telefonicky, nikoli osobně.
- Po příchodu do nemocnice je třeba se vždy hlásit na recepci.
- Pacienti s akutními obtížemi nejprve kontaktují pracoviště centrálního příjmu nebo chirurgickou ambulanci, příp. telefonicky kontaktují ambulanci prostřednictvím veřejného telefonu na vstupu do nemocnice, ale nechodí svévolně přímo do odborné ambulance.
- Maximum komunikace s nemocnicí je třeba řešit telefonicky, a to včetně požadavků na recepty.
- Doprovody pacientů je třeba omezit pouze na nezbytné případy (tj. pouze u osob vyžadujících asistenci a u dětí) a na objednanou návštěvu přicházet pokud možno individuálně.
- V prostorách nemocnice včetně čekáren před ambulancemi je třeba dodržovat rozestupy min. 2 metry od ostatních osob.