ČEZ otevřel svá zákaznická centra, opatření se jim ale nevyhnou
Na všech zákaznických centrech platí zvýšená hygienická opatření. Zaměstnanci jsou vybaveni rouškami, ochrannými rukavicemi, dostatečným množstvím desinfekčních prostředků a na přepážkách byla instalována ochranná plexiskla. Foto: ČEZ
Litoměřice

Severní Čechy - V návaznosti na uvolňování koronavirových opatření ze strany vlády ČEZ otevřel svá zákaznická centra. V severních Čechách jsou tak již od tohoto týdne přístupná všechna zákaznická centra, a to v Liberci, České Lípě, Chomutově, Teplicích, Ústí nad Labem a Děčíně. Všude přitom platí zvýšená hygienická opatření.

„Jsme rádi, že se můžeme postupně začít vracet do běžného provozu. Naše call centra i online kanály fungovala po celou dobu naplno a vyřizovaly přes deset tisíc požadavků denně. Telefonátů na call centra v posledních dnech dokonce rapidně přibývalo, takže otevření zákaznických center přichází v pravý čas. I v těchto náročných podmínkách se nám dařilo držet úroveň servisu na těch nejlepších úrovních a zákaznická spokojenost s našimi zaměstnanci převyšovala 90 procent, což považuji za velký úspěch,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Upravili jsme samozřejmě provozní řád tak, aby byli co nejvíce chráněni zákazníci i naši zaměstnanci.“

Na všech zákaznických centrech platí zvýšená hygienická opatření. Zaměstnanci jsou vybaveni rouškami, ochrannými rukavicemi, dostatečným množstvím desinfekčních prostředků a na přepážkách byla instalována ochranná plexiskla. Úklidové firmy denně desinfikují celý interiér zákaznického centra i navazující veřejné prostory.

3004cez2

Foto: ČEZ

I pro klienty, kteří přicházejí do zákaznických center, platí samozřejmě povinnost nosit roušky nebo jinou vhodnou ochranu zakrývající nos a ústa, u dveří je k dispozici desinfekce rukou. Při čekání musí zákazníci dodržovat dvoumetrový odstup a počet lidí uvnitř zákaznického centra je omezen, což hlídá pověřený zaměstnanec. Pravidla pro bezpečné chování na zákaznických centrech si mohou zákazníci přečíst na informačních plakátech vyvěšených na vstupních dveřích. Koordinaci počtu zákazníků na pobočkách usnadní i možnost objednání přes rezervační systém na internetových stránkách.

„Jsme rádi, že naši zákazníci mají opět možnost své požadavky vyřizovat osobně. Kromě zákaznických center otevřela své pobočky i většina z našich 52 smluvních partnerů. Rád bych také poděkoval všem našim konzultantům za jejich nasazení. I přes uzavření pracovišť každý den vyřešili zhruba 2200 zákaznických požadavků zaslaných prostřednictvím emailů nebo dopisů a některá zákaznická centra se přeměnila v call centra, do kterých jsme mohli přesměrovat část volajících,“ uzavírá Jan Foubík, ředitel pro prodej a obsluhu.

Autor: Ota Schnepp, mluvčí Skupiny ČEZ pro severozápadní a střední Čechy

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru