Kapacita registru vozidel na odboru dopravy je do půlky května plná
Ilustrační foto
Litoměřice

Litoměřice - Kapacita služeb registru vozidel na Odboru dopravy a silničního hospodářství Městského úřadu v Litoměřicích v Topolčianské ulici je v současné době naplněna až do poloviny měsíce května.

„Prosíme občany, aby se objednávali prostřednictvím objednávkového rezervačního systému https://rezervace.litomerice.qtcloud.cz/ jen v nezbytně nutných případech, které nesnesou odkladu. Případně nejprve kontaktovali odbor na telefonních číslech, které naleznete na: https://www.litomerice.cz/potrebujivyridit,“ žádá vedoucí odboru Jan Jakub.

Nadále platí, že Městský úřad v Litoměřicích postupně rozšiřuje úřední hodiny. Od pondělí 27. dubna si můžete přijít vyřídit úřední záležitosti každé pondělí a středu vždy od 8 do 12 a od 13 do 17 hodin. Mimo tyto dny bude úřad i nadále pro veřejnost uzavřen, ovšem pouze do konce dubna. I v úřední dny zůstává v platnosti, že je nutné se v předstihu objednat a před samotnou návštěvou jednotlivých pracovišť je třeba kontaktovat příslušného úředníka, s nímž je předem domluvené jednání, a to z důvodů otevření, respektive vpuštění do budovy městského úřadu.

K dalšímu rozšíření provozu dochází s ohledem na vysoké množství požadavků z řad podnikatelské veřejnosti v případě živnostenského úřadu. Zde vyřídíte své záležitosti v pondělí a ve středu od 7 do 17 hodin a v úterý a ve čtvrtek od 7 do 15 hodin. Poslední podnět k vyřízení je přijímán půl hodiny před koncem úředních hodin. Všechny potřebné informace najdete na: https://www.litomerice.cz/podnikatel 

Pracoviště CzechPoint na Mírovém náměstí je v provozu každý den. Zde je nutné volat linku 416 916 390 nebo 416 916 391 z důvodu otevření, respektive vpuštění do budovy úřadu. Detašované pracoviště matriky úřadu fungující v nemocnici zůstává i nadále v provozu na základě telefonické komunikace mezi úřadem a nemocnicí.

Pracoviště občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence je nadále otevřeno v důsledku mimořádných technických problémů pouze v úředních hodinách. Prozatím je možné si vyzvednout pouze již vyhotovené doklady a provádět změny trvalého bydliště. „Občanům města Litoměřice a správního území ORP Litoměřice se za způsobené komplikace omlouváme, nicméně připomínáme že po dobu vyhlášení nouzového stavu lze i po ukončení platnosti občanského průkaz tímto dokladem prokazovat svoji totožnost a dále, že totožnost lze prokazovat i cestovním dokladem,“ uvedl tajemník úřadu Milan Čigáš. V případě nevyhnutelné situace lze problematiku občanských průkazů a cestovních dokladů řešit na úřadu u kterékoliv obce s rozšířenou působností, kterými v našem okrese jsou Lovosice, či Roudnice nad Labem. Bližší informace získáte na telefonních číslech 416 916 318 nebo 416 916 313.

Vstup do budov městského úřadu je nadále umožněn pouze s rouškou nebo jiným zakrytím úst a nosu.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru