Městský úřad se znovu otevřel pro veřejnost, i tak je ale potřeba se objednat
Ilustrační foto
Litoměřice

Litoměřice - Městský úřad v Litoměřicích postupně rozšiřuje úřední hodiny. Od pondělí 20. dubna si můžete přijít vyřídit úřední záležitosti každé pondělí a středu vždy od 8 do 11 a od 13 do 17 hodin. Mimo tyto dny bude úřad i nadále pro veřejnost uzavřen.

I v úřední dny ale nadále platí, že je nutné se v předstihu objednat a před samotnou návštěvou jednotlivých pracovišť je třeba kontaktovat příslušného úředníka, s nímž je předem domluvené jednání, a to z důvodů otevření, respektive vpuštění do budovy městského úřadu.

V maximální možné míře je doporučeno využívat elektronický objednávkový systém. Na pracovištích, kde zřízen není, je před návštěvou potřeba kontaktovat příslušného úředníka, telefonicky či e-mailem se na jednání objednat, což lze i prostřednictvím aplikace „Potřebuji si vyřídit“ https://www.litomerice.cz/potrebujivyridit.

Pracoviště CzechPoint na Mírovém náměstí je v provozu každý den. Zde je nutné volat linku 416 916 390 nebo 416 916 391 z důvodů otevření, respektive vpuštění do budovy úřadu. Detašované pracoviště matriky úřadu fungující v nemocnici zůstává i nadále v provozu na základě telefonické komunikace mezi úřadem a nemocnicí.

Cílem výše uvedených opatření je eliminovat větší koncentraci lidí v čekacích místnostech úřadu. Vstup do budov bude umožněn pouze s rouškou nebo jiným zakrytím úst a nosu.

Pracoviště občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel bude vzhledem k mimořádné technické závadě znovu otevřeno pravděpodobně ve středu 22. dubna. S ohledem na četné dotazy uvádíme, že po dobu nouzového stavu zůstávají v platnosti doklady (OP, ŘP), jimž skončila platnost během nouzového stavu. Není tedy nezbytně nutné žádat ihned o nový doklad.

I v době epidemie tedy město Litoměřice a Městský úřad Litoměřice nadále poskytuje všechny služby. Nicméně vyzývá občany, aby zvážili osobní návštěvu, a pokud jejich záležitost snese odkladu, odložili vyřízení na pozdější dobu. V případech, kdy to lze, doporučuje zvolit telefonickou či e-mailovou formu komunikace. „Občanům města a našeho ORP děkuji za trpělivost a vzájemnou ohleduplnost. Bez spolupráce s vámi a vzájemné ohleduplnosti bychom jen těžko zvládli dostát všem stanoveným požadavkům,“ vzkazuje tajemník městského úřadu Milan Čigáš.

Provozní doba pracoviště CzechPoint na Mírovém náměstí:

  • Pondělí 8:00 – 12:00 13:00 – 17:00
  • Úterý 8:00 – 12:00 13:00 – 15:00
  • Středa 8:00 – 12:00 13:00 – 17:00
  • Čtvrtek 8:00 – 12:00 13:00 – 15:00
  • Pátek 8:00 – 11:00 12:00 – 13:30

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru